hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۴۴۲ میلیارد ریال بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه شش قم

قم|۴۴۲ میلیارد ریال بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه شش قم

شهردار منطقه شش قم گفت: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،علی حاتمی فرد در دیدار مسئولان قم با اهالی منطقه نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع)، گفت: سال  گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شد که بیش از ۴۰ هزار تن از آن در منطقه ۶ بود.

شهردار منطقه شش قم با اشاره به مشکل کمبود زیرساخت ها و سرانه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: زیرساخت های شهری در مناطق۲و۶ نسبت به مناطق دیگر کم تر است.

وی بیان داشت: مناطق ۶ و ۲ شهر قم از مناطق محروم و کم تر برخودار قم بوده که بالغ بر نیمی از مردم استان نیز ساکن ۲ منطقه هستند.

حاتمی فرد اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای پیشبرد مباحث سرمایه ای و هزینه ای در مناطق ۲ و ۶ مورد نیاز است.

وی تاکید کرد: بهسازی بلوار حضرت معصومه(س) در باند برگشت، احداث بوستان شاهد، تکمیل سوله ورزشی منطقه ۶ و زیرسازی و آسفالت خیابان گلشن از پروژه های این منطقه همزمان با هفته دولت است.

شهردار منطقه شش قم اضافه کرد: روکش آسفالت میدان توحید حدفاصل میدان امینی بیات تا میدان نبوت، تکمیل رمپ لوپ های میدان معصومیه تا کمربندی و بهسازی و ساماندهی بلوار شهید تهرانی مقدم نیز در این هفته انجام می‌شود

حاتمی فرد خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد